کاشت یا اکستنشن مژه؛انتخاب شما کدومه؟

  • صفحه اصلی
  • کاشت یا اکستنشن مژه؛انتخاب شما کدومه؟
شکل یک تصویر
کاشت یا اکستنشن مژه؛انتخاب شما کدومه؟

امروزه کاشت مژه و اکستنشن مژه به یکی از ترندهای روز دنیا تبدیل شده است. مژه‌های بلند و پرپشت یکی از معیارهای زیبایی همیشگی بوده است و این روزها هم افراد زیادی به دنبال پرپشت کردن مژه‌های خود و لیفت مژه هستند و اولین چیزی که به فکرشان می‌رسد انجام کاشت مژه و یا اکستنشن مژه است.

کاشت و اکستنشن مژه چه تفاوتی دارند؟

برای اینکه متوجه تفاوت این دو روش زیبایی چشم شوید، لازم است بدانید هرکدام دقیقا چیست. کاشت مژه و اکستنشن مژه هر دو طرفداران خود را دارند و روز به روز بر طرفداران آنها افزوده می‌شود. اگر می‌خواهید که روش مناسب خود را پیدا کنید، لازم است که در ابتدا با هر دو این روش‌ها به اندازه‌ی کافی آشنا باشید و مزایای کاشت مژه، معایب آن و مزایای اکستنشن مژه و معایب آن را بدانید و سپس با چشمان باز برای انتخاب روش مناسب خود تصمیم بگیرید. در ادامه هر یک از این روش‌های زیبایی را با هم بررسی می‌کنیم.

کاشت مژه چیست؟

در کاشت مژه، موها از یک قسمت بدن (معمولا از پشت سر) به پلک بالا یا پایین منتقل می‌شوند. این کار این اطمینان را ایجاد می‌کند که مژه‌ها از نظر ضخامت و طول بلندتر هستند. پس از عمل، باید طبق یک برنامه‌ی منظم از مژه‌ها مراقبت شود.

اگرچه بسیاری از افراد کاشت مژه را به دلایل زیبایی انجام می‌دهند، اما افرادی که دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه‌ی چشم هستند (همچون بریدگی و سوختگی غیرعمد یا مشکلات ناشی از بیماری‌های مرتبط با خال‌کوبی) هم ممکن است خواهان انجام این عمل باشند. افرادی که از نظر بیولوژیکی مژه‌های کوچک یا کم‌تراکم دارند هم ممکن است واجد شرایط انجام این عمل زیبایی باشند.

ازآنجایی‌که کاشت طبیعی مژه در اصل نوعی پیوند مو محسوب می‌شود، نتایج ماندگارتری نسبت به اکستنشن ارائه می‌دهد. افرادی که از نظر سلامتی در وضعیت خوبی هستند و هیچ گونه عارضه‌ی جدی پزشکی ندارند، عموما برای کاشت مژه مناسب هستند.

انواع کاشت مژه

کاشت مژه انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

  • تار به تار
  • کلاسیک
  • کاشت مژه عروسکی
  • چندبعدی، والیوم یا مگاوالیوم
  • هیبرید یا ترکیبی
  • کاشت نامرئی یا هیدن
  • گلامور و اسپایکی
  • کاشت نچرال
  • سه‌بعدی
  • ابریشمی

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه الیاف نرمی از مینک مصنوعی است که به بالای مژه‌های طبیعی متصل می‌شوند تا حالت فر و پرپشت بودن مژه‌ها را افزایش دهند. روش اکستنشن یک روش زیبایی نیمه‌دائمی است که توسط متخصص زیبایی که دارای مدرک اکستنشن مژه است، در محیطی تمیز، ایمن و بهداشتی انجام می‌شود. تکنیک، شکل و ظاهر انتخابی اکستنشن مژه به نحوی طراحی می‌شود که با مژه طبیعی هماهنگ باشد. اکستنشن برای افرادی که از استفاده‌ی روزانه از ریمل خسته شده‌اند، انتخابی عالی است. اکستنشن مژه حدود ۲ تا ۳ هفته دوام دارد که به شما کمک می‌کند روزانه زمان کمتری را صرف آرایش کنید. با این کار، هیچ نگرانی در مورداستفاده‌ی روزانه از ریمل نخواهید داشت و می‌توانید مژه‌های زیبایی داشته باشید.

انواع اکستنشن مژه

اکستنشن مزه انواع مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

۱. مژه های سه بعدی (والیوم)

اکستنشن والیوم ظاهری زیبا و شیک به مژه‌هایتان می‌بخشد. اکستنشن والیوم با ایجاد مژه‌های ضخیم و فوق‌العاده پر، ظاهری زیبا و چشمگیر ایجاد می‌کند.

۲. اکستنشن مژه کلاسیک (هیبریدی)

مژه‌های هیبریدی، ظاهر کلاسیک‌تر و ظریف‌تری دارند. اکستنشن مژه هیبریدی در واقع ترکیبی از اکستنشن تکی و اکستنشن والیوم است. ظاهر اکستنشن هیبریدی بین این دو نوع اکستنشن خواهد بود. اکستنشن مژه اسپایکی تقریبا در این دسته جای می‌گیرد، زیرا در اکستنشن مژه اسپایکی، از تارهای تک‌تک برای حجیم سازی مژه استفاده می‌شود.

ما در آکادمی رویلش با بهترین و به روز ترین متدها در خدمت شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *