جدیدترین مدل اکستنشن مژه ۲۰۲۲

شکل یک تصویر
جدیدترین مدل اکستنشن مژه ۲۰۲۲

اصولا بسیاری از خانم های زیباپسند دنبال جدیدترین مدل اکستنشن مژه هستند؛و در میان اکستنشن های مژه مختلف از جمله کلاسیک، هیدن، افکت گلامور و… ممکن است دچار ابهام شوند.یکی از جدیدترین اکستنشن  های مژه که در سال ۲۰۲۲ بسیار محبوب و پرطرفدار هم هست،اکستنشن مژه ال می باشد.در این مقاله آکادمی رویلش درباره اکستنشن مژه ال توضیح خواهد داد.

اکستنشن مژه مدل ال یکی از جدیدترین روش های اکستنشن مژه  در سال۲۰۲۲ است که به چشم های شما ظاهری بسیار متفاوت و زیبا می دهد. بر خلاف مژه مصنوعی که که به صورت یک تکه و یا دسته ای روی چشم چسبانده می شود، در اکستنشن مژه مصنوعی به صورت تکی و یا دسته ای به هر مژه به صورت جداگانه چسبانده می شود. دوام این عمل زیبایی بسیار بیشتر از مژه مصنوعی بوده و شما تا یک ماه می توانید بدون نیاز به استفاده از ریمل چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید.

اکستنشن مژه مدل ال چیست؟

اکستنشن مژه مدل ال بسیار طبیعی و زیبا بوده و شما می توانید با نیاز خود به آرایش چشم را برای مدتی برطرف کنید. برای انجام این کار آرایشگر باید تمامی اجزا و وسایل مورد استفاده را به طور کامل ضد عفونی کند.

مانند دیگر روش های اکستنشن بر روی پلک و مژه های پایین یک نوار چسب مخصوص چسبانده می شود تا چسب مورد استفاده روی آن ها نریزد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر آرایشگر شما فردی حرفه ای نباشد، ممکن است مژه های بالا و پایین شما را بهم بچسباند!

متد انجام اکستنشن سبک ال مژه ۲۰۲۲

آرایشگر هر مژه مصنوعی را با موچین برداشته و آن را آغشته به چسب می کند. مژه مصنوعی را حدود ۴۰ ثانیه روی چشم نگه داشته تا محکم روی آن قرار بگیرد. بعد از اتمام کار آرایشگر با استفاده از یک برس مژه ها را شانه زده تا یک دست و یکنواخت شوند. در صورتی که آرایشگر شما حرفه ای نباشد، بعد از انجام کار مژه های مصنوعی به هم چسبیده و ظاهر چشم شما را نازیبا می کند.

در پایان آرایشگر مژه های شما را فر می کند. این کار باعث می شود که مژه ها طبیعی تر و زیباتر دیده شود.

اکستنشن مژه سبک ال

نکات مهمی که باید درباره اکستنشن مژه سبک ال بدانید:

  • بهتر است برای طبیعی بودن عمل زیبایی چشمان خود از مژه های مصنوعی با ضخامت و اندازه مژه های طبیعی خود استفاده کنید.
  • با توجه به کم پشت و یا پر پشت بودن مژه های خود فرد و مدل مورد نظر برای اکستنشن، می توان بین ۴۰ تا ۶۰ مژه برای هر چشم استفاده کرد.
  • چسب مورد استفاده هنگام اکستنشن مژه می تواند طبیعی و یا شیمیایی باشد. چسب های طبیعی باعث ایجاد حساسیت نشده و هیچ گونه ضرری برای چشم نخواهند داشت.
  • نگه داری و مراقبت از مژه ها بعد از اکستنشن سبک ال مژه و هر نوع دیگر بسیار مهم تر و حساس تر است. معمولا بعد از انجام این عمل زیبایی به شما شوینده های مخصوص معرفی می شود که هر شب به وسیله آن مژه های خود را تمیز کنید.

انتخاب سالن زیبایی برای اکستنشن مژه در سال۲۰۲۲

برای انجام این عمل زیبایی ممکن است سالن های زیبایی و سالن های آرایشی زیادی به شما پیشنهاد شود. یک انتخاب اشتباه می تواند دردسرهای زیادی برای شما به دنبال آورد. در صورتی که مواد مورد استفاده کیفیت کافی نداشته باشد، ممکن است باعث ریزش مژه ها و یا به هم چسبیدن آن ها شود. دوام و ماندگاری این عمل زیبایی حداکثر تا یک ماه است که اگر به درستی انجام نشود، ممکن است به یک هفته تا ده روز کاهش پیدا کند.

مراقبت‌های بعد از انجام اکستنشن مژه

  1. تا دو روز حمام نروید.
  2. هنگام شستشوی صورت گونه‌ها و پیشانی، پشت چشم، بینی را با دستمال مرطوب یا پد‌های تمیز کننده آرایش بشوید.
  3. از ریمل استفاده نکنید.
  4. از فر مژه استفاده نکنید.
  5. در هنگام شستشوی مو ها‌ی سر، سر رابه عقب بشویید تا شامپو و آب روی مژ‌ها ریخته نشود.
  6. اگر مژه‌ها خیس شدند بعدازاستحمام کردن با گوش پاک کن آرام آب و خیسی مژ‌ها را بگیرید.
  7. روزی یک بار با برس مژهارا به آرامی مرتب کنید.
  8. با اکستنشن بازی نکنید ممکن است مژه اصلی نیز از ریشه جدا شود.
  9. هنگام خواب به روی شکم نخوابید.
  10. از روغن‌های تقویتی مژه بعداز اکستنشن استفاده نکنید.

آکادمی رویلش با بهره گیری از به روزترین روشهای اکستنشن مژه،آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *